1,5 millioner nordmenn ansatt i privat sektor får Egen Pensjonskonto den 1. januar 2021. Som arbeidsgiver må du dele informasjon til dine ansatte. Mange synes dette er vanskelig, men vi gir her svært grunnleggende tips til hvordan du kan informere dine ansatte,
Vi går igjennom hva Egen Pensjonskonto er og hvordan du som arbeidsgiver på best mulig måte kan dele innsikt med dine ansatte. Webinaret passer best for deg med liten virksomhet. Større selskaper antar vi får personlig oppfølging av sine pensjonsleverandører.
Foreløpige temaer:
- Innskuddspensjon – hva er dette og hvordan forklare for en ansatt
- Pensjonskapitalbevis – disse samles med deres avtaler i dag og ditt selskap må ta kostnandene
- Slik kommuniserer du til dine ansatte
- Din pensjons-spareportefølje, hva passer deg best?
- Enkelt om sparing til pensjon, fond og bærekraft
- Oppdatering av informasjon til ansatt, og hva finnes på nett ?
- Presentasjon av kommunikasjons-kit og animasjonsfilmer fra AksjeNorge, produsert med støtte fra Finansmarkedsfondet.
Arrangementet vil strømmes og opptak blir gjort tilgjengelig på våre nettsider kort etter innspilling. Seminaret er gratis og åpent for alle det er plass til teknisk sett. Arrangementet passer først og fremst for mindre selskaper som har ansatte som vil få tildelt Egen Pensjonskonto. Les mer om Egen Pensjonskonto her >
Gratis deltagelse takket være økonomisk støtte fra Finansmarkedsfondet som støtter prosjektet «Egen Pensjonskonto – dine valg avgjør pensjonen»
Påmeldingslink : Meld meg på >